گروه آموزشی انگلیسی در خواب | تمرین است که استاد را می سازد

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

انگلیسی در خواب واقعیت دارد؟

مگه میشه؟ پاسخ بله می باشد
اگر یاد گیری یک زبان برای شما زمان بر است
برای سرعت افزایش یادگیری این راه وجود دارد که در خواب
زبان جدید دلخواه را یاد بگیرید

ما در خواب نمیتوانیم کار کنیم یا غذا درست کنیم در صورتی که مغز ما در حال کار و کاملا فعال است.

pexels ivan samkov 6799975

با توجه به تحقیقاتی که در دانشگاه برن سوئیس انجام شد, محققان به این نتیجه رسیدند که یادگیری یک زبان  در خواب کاملا امکان پذیر است.

مغز ما انسانها حتی در زمان خواب دائما در حال پردازش است و این موضوع فرایند یادگیری در خواب را برای ما فراهم می سازد.

 

شما با گوش دادن به فایلهای صوتی ضبط شده یک زبان در هنگام خواب, حتی از زمانی که در کلاس درس هستید هم میتوانید بیشتر آن زبان را یاد بگیرید.

از موسسه روانشناسی برن, یک گروه دانشمند: خانم کاترینا هنک, آقای مارک زوست و سایمون روک برای به نتیجه رسیدن راجع به این موضوع(یادگیری زبان در خواب) آزمایشی انجام دادند.

مغز ما در هر نیم ثانیه بین دو فاز متناوب می شود. فاز اول فاز فعال یا (حالت بالا) نام دارد و به فاز دوم, فاز غیر فعال یا ( حالت پایین) گفته می شود.

بر اساس آزمایش انجام شده به شرکت کنندگان هدفون هایی برای گوش دادن به فایل صوتی در هنگام خواب داده شد. در این فایل صوتی کلمات یک زبان ساختگی اجرا می شد که پس از آن کلمات ترجمه آلمانی آنها در فاز بالا تکرار می شد و در این هنگام معانی این کلمات در مغز شکل می گرفت.

در فایل صوتی اجرا شده Tofer به معنای کلید و کلمه Guga به معنای فیل ترجمه شده بود.

بعد از بیدار شدن شرکت کنندگان, از آنها کلمات را پرسیدند و آنها قادر به تشخیص اندازه کوچک یا بزرگی این کلمات بودند.( کلید که کوچک بود و فیل بزرگ)

آنها به این نتیجه رسیدند که مغز ما در خواب میتواند زبان جدید را یاد بگیرد .امروزه افراد زیادی از علاقه مندان به زبان های خارجی شروع به یادگیری زبان جدید در هنگام خواب شدند و از زمانشان حتی در خواب هم استفاده می کنند.

شما هم می توانید از فایل های صوتی و حتی تصویری رایگان گروه آموزشی (ایزی لرن اینگلیش) استفاده کرده و زبان انگلیسی را در خواب و حتی بیداری با دیدن کلمات و ترجمه ها یاد بگیرید.

برای دیدن (ویدیوهای رایگان انگلیسی در خواب) اینجا را کلیک کنید